Podyplomowe Studia Akademia Menedżerska – Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą
Podyplomowe Studia Akademia Menedżerska – Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą są okazją do zaktualizowania, uzupełnienia i poszerzenia wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania dużym, średnim i małym przedsiębiorstwem w nowej rzeczywistości społeczno-gospodarczej.
Atrakcyjny program – kompleksowa wiedza menedżerska z zakresu zarządzania głównymi sferami przedsiębiorstwa
Uniwersalne studia – dla każdego, kto ukończył studia wyższe, bez względu na wykształcenie i przygotowanie zawodowe
Wygodna forma – zajęcia tylko w soboty umożliwiają godzenie nauki z pracą zawodową i obowiązkami rodzinnymi
Dlaczego warto?
- Studia dostarczają kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania głównymi sferami przedsiębiorstwa, takimi jak produkcja, handel, finanse, marketing, logistyka, TQM czy zasoby ludzkie.
- Pozwalają identyfikować, diagnozować i projektować rozwiązania problemów występujących w praktyce zarządczej oraz dają niepowtarzalną okazję przećwiczenia tego na konkretnych przykładach.
- Umożliwiają konfrontację własnej wiedzy i umiejętności z najlepszymi praktykami przodujących firm.
- Praca końcowa, jaką jest gotowy autorski biznesplan, inspiruje absolwentów studiów do zakładania nowej działalności gospodarczej lub usprawniania dotychczasowej.
- Zajęcia odbywają się tylko w soboty, co ułatwia łączenie nauki z obowiązkami zawodowymi, rodzinnymi i domowymi; w efekcie średnio 99% uczestników naszych studiów kończy je w terminie.
Czy dla mnie?
Podyplomowe Studia Akademia Menedżerska – Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą adresowane są do szerokiego grona odbiorców:
- osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem oraz
- osób planujących zająć się zarządzaniem w najbliższej przyszłości,
czyli do obecnych i przyszłych menedżerów małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
Program
Bloki tematyczne:
- Zarządzanie firmą w nowej gospodarce (30 godz.)
- Marketing (20 godz.)
- Zarządzanie finansami (20 godz.)
- Logistyka i zarządzanie logistyczne (10 godz.)
- TQM - kompleksowe zarządzanie firmą we współczesnej gospodarce globalnej. Podejście jakościowe (10 godz.)
- Biznesplan (10 godz.)
- Prawo gospodarcze (10 godz.)
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (10 godz.)
- Zarządzanie strategiczne (30 godz.)
- Etyka w biznesie (10 godz.)
- Negocjacje handlowe (10 godz.)
Szczegółowy program:
1. Zarządzanie firmą w nowej gospodarce (30 godz.) – dr hab. Urszula Ornarowicz, prof. SGH
- Organizacja jako podmiot zarządzania. Podejście systemowe do organizacji
- Zarządzanie organizacją w konkurencyjnym otoczeniu. Społeczna odpowiedzialność biznesu i modele biznesowe
- Granice i struktury współczesnych organizacji. Od struktur hierarchicznych do heterarchii
- Grupy kapitałowe działalności gospodarczej, sieci powiązań gospodarczych i modele sieciowych społeczności współpracy
- Zmiany w organizacji i innowacje techniczne, rynkowe i społeczne
- Decyzje, władza i przywództwo. Biznesmen, menedżer i przedsiębiorca
2. Marketing (20 godz.) – dr Jolanta Tkaczyk, dr Marcin Awdziej
- Marketing – umiejętność patrzenia na klienta
- Zachowania nabywców i zarządzanie doświadczeniem klienta
- Rozwój nowych produktów i zarządzanie marką
- Zintegrowana komunikacja marketingowa
- Wdrażanie i kontrola strategii marketingowej
3. Zarządzanie finansami (20 godz.) – dr Renata Pajewska-Kwaśny
Część I: Wstęp do finansów
- Ryzyko w działalności przedsiębiorstwa
- Decyzje finansowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem – ich rola i miejsce. Rodzaje decyzji finansowych
- Finanse a wśród innych dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem. Finansowy cel działania przedsiębiorstwa a jego forma prawna
- Zasady i cel sporządzania bilansu przedsiębiorstwa
- Wartość informacyjna rachunku wyników
- Przepływy finansowe i ich rola w zarządzaniu finansami
Część II: Analiza finansowa
- Analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa - wskaźniki rentowności, sprawności, płynności i wspomagania finansowego
- Ocena działalności operacyjnej przedsiębiorstwa - ryzyko operacyjne, próg rentowności, wpływ progu rentowności na decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie
- Finansowanie kapitałem obcym - mechanizm działania dźwigni finansowej, ryzyko finansowe, tarcza podatkowa
4. Logistyka i zarządzanie logistyczne (10 godz.) – mgr Grzegorz Augustyniak
Część I: Logistyka
- Definicje, podstawowe zasady i podsystemy w logistyce
- Przyczyny rozwoju logistyki na świecie i w Polsce
- Logistyka a zarządzanie łańcuchem dostaw
Część II: Zarządzanie logistyczne
- Podstawowe decyzje logistyczne w transporcie
- Zarządzanie zapasami i składami
- Logistyczna obsługa klienta
- Rachunek kosztów w logistyce
- Przyszłość łańcuchów dostaw w świetle współczesnych wyzwań gospodarczych politycznych i społecznych
- Analiza przypadków logistycznych
5. TQM - kompleksowe zarządzanie firmą we współczesnej gospodarce globalnej. Podejście jakościowe (10 godz.) – mgr Grzegorz Augustyniak
- Wprowadzenie do zarządzania jakością
- Zarządzanie jakością w świetle poglądów jej pionierów
- Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM)
- Filary koncepcji TQM
- Typowe elementy infrastruktury, polityki i narzędzia TQM
- Wdrażanie systemu zarządzania jakością. Ocena systemu
- Metody wdrażania TQM – polska praktyka gospodarcza
- TQM w świetle współczesnych wyzwań gospodarczych politycznych i społecznych
6. Biznesplan (10 godz.) – prof. dr hab. Krzysztof Marecki, dr Maciej Wieloch
- Istota i funkcje biznesplanu
- Struktura biznesplanu
- Zastosowanie biznesplanu
- Standardy wykonawcze biznesplanu
- Biznesplan małego przedsiębiorstwa
- Biznesplan dużego przedsiębiorstwa
- Ocena biznesplanu i plan finansowy
7. Prawo gospodarcze (10 godz.) – dr Tomasz Niepytalski
- Zasada wolności gospodarczej. Swoboda działalności gospodarczej
- Osoba fizyczna, fundacja, spółdzielnia, stowarzyszenie i spółki prawa handlowego jako
- formy wykonywania działalności gospodarczej
- Reglamentacja w zakresie wolności gospodarczej
- Formy współpracy przedsiębiorców. Kapitałowe i ekonomiczne formy współpracy - holdingi, konsorcja, klastry
8. Zarządzanie zasobami ludzkimi (10 godz.) – dr Anna Krejner-Nowecka, mgr Ewa Piotrowska
Część I: Rola HR w organizacji – aspekt strategiczny
- Strategia HR i jej wpływ na procesy biznesowe
- Polityki HR
- Rola HR w budowaniu marki pracodawcy
Część II: Efektywne zarządzanie procesami HR
- Rekrutacja i onboarding
- Budowanie planów motywacyjnych i premiowych. Polityka benefitów.
- Ocena pracowników / performance management
- Szkolenia i rozwój pracowników. Coaching i mentoring. Zarządzanie talentami
- Badanie zaangażowania pracowników
- Retencja
Część III: Nowe trendy w HR
- Digitalizacja i automatyzacja procesów HR. Nowoczesne technologie i narzędzia pracy.
- Nowoczesne metody i metodyki
- Zmiana HR „usługowego” na HR „biznesowy”. Analityka HR i rola HR BP w wirtualnym środowisku pracy
- Nowoczesne kanały komunikacji z rynkiem - rola mediów społecznościowych w procesach HR
9. Zarządzanie strategiczne (30 godz.) – prof. dr hab. Jan Jeżak, dr hab. Leszek Bohdanowicz, prof. UŁ, dr hab. Zbigniew Matyjas, prof. UŁ
- System zarządzania strategicznego
- Podstawowe rodzaje strategii przedsiębiorstwa
- Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
- Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
- Kluczowe czynniki determinujące skuteczność zarządzania strategicznego
10. Etyka w biznesie (10 godz.) – mgr Jakub Nowak
- Handel - gdzie jest granica etyki?
- Etyka w handlu międzynarodowym – odpowiedzialny biznes
- Postawy kupieckie, marketingowe a etyka
- Rola szefa w etyce jako managera, lidera, szkoleniowca
- Expose szefa – komunikacja
- Etyczne nagradzanie
- Praca z manipulującym pracownikiem
- Etyczne karanie
11. Negocjacje handlowe (10 godz.) – mgr Jakub Nowak
- Proces sprzedaży i negocjacji – współczesne trendy sprzedaży
- Przygotowanie do negocjacji, ustalenie strategii, taktyk i zmiennych
- Rozpoczęcie negocjacji: debiutowe gry kupieckie, budowanie korzystnej relacji negocjacyjnej
- Stanowiska i strategie negocjacji kupców
- Taktyki kupieckie
- Odkrywanie ważnych interesów kupca
- Prezentowanie oferty
- Ochrona kluczowych interesów, asertywność w negocjacjach
- Targowanie oferty, strategia ustępstw
- Zamykanie negocjacji
Razem wymiar godzin: 170, punkty ECTS: 31
UWAGA!
Nazwy, numery i wymiar godzinowy bloków tematycznych zapisane zgodnie z Uchwałą nr 304 Senatu Szkoły Głównej Handlowej z dnia 24 maja 2023 r. w sprawie zmiany programu studiów podyplomowych „Akademia menedżerska – nowoczesna praktyka zarządzania firmą”.
Kierownik studiów
Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, pracownik Katedry Teorii Zarządzania. Prowadzi zajęcia z zarządzania na wszystkich formach studiów. W 2008 r. znalazła się na studenckiej liście „Top 10” — najlepszych pracowników dydaktycznych SGH. Zainteresowania naukowe: teoria zarządzania, podejście systemowe i prakseologiczne do organizacji, kształcenie menedżerów, konkurencyjność przedsiębiorstw, CSR.
Wykładowcy
Profesor Uniwersytetu Łódzkiego, pracownik Katedry Strategii oraz Zarządzania Wartością Przedsiębiorstwa. Kierownik i założyciel Centrum Analiz Biznesowych na Wydziale Zarządzania UŁ. Sześciokrotnie otrzymał nagrody Rektora UŁ. Odznaczony Medalem Brązowym za Długoletnią Służbę, przyznanym postanowieniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Profesor zwyczajny Uniwersytetu Łódzkiego, kierownik Zakładu Zarządzania Strategicznego na Wydziale Zarządzania. Znany w Polsce ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego oraz ładu korporacyjnego. Wykładowca studiów Executive MBA w PAM Center przy Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów podyplomowych w SGH.
Profesor nauk ekonomicznych od 2002 r., pracownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego w Kolegium Zarzadzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ważniejsze pełnione funkcje i zajmowane stanowiska: ekspert lokalny Banku Światowego, członek misji Academic Task Force w Bośni i Hercegowinie (po zakończeniu wojny na Bałkanach), Kierownik Katedry Finansów Przedsiębiorstwa, Prodziekan i Dziekan Studiów Magisterskich w SGH, Przewodniczący Rady Związku Nauczycielstwa Polskiego tej uczelni.
Profesor Uniwersytetu Łódzkiego, pracownik dydaktyczno-naukowy Katedry Strategii i Zarządzania Wartością Przedsiębiorstwa. Także zastępca dyrektora ds. ekonomiczno-finansowych Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi i przewodniczący Rady Nadzorczej Regionalnego Funduszu Rozwoju Województwa
Łódzkiego Sp. z o.o.
Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, pracownik Katedry Teorii Zarządzania. Prowadzi zajęcia z zarządzania na wszystkich formach studiów. W 2008 r. znalazła się na studenckiej liście „Top 10” — najlepszych pracowników dydaktycznych SGH. Zainteresowania naukowe: teoria zarządzania, podejście systemowe i prakseologiczne do organizacji, kształcenie menedżerów, konkurencyjność przedsiębiorstw, CSR.
Doktor ekonomii w zakresie zarządzania, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, The Chartered Institute of Marketing i IESE. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu i EMAC (European Marketing Academy), gdzie od 2018 pełni funkcję przedstawiciela Polski.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2004), a także podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego (WPiA UW, 2006), doktor nauk prawnych (Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, 2011). Zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia z zakresu teorii prawa, ekonomicznej analizy prawa, jak też problematykę ustroju i postępowania przed sądami administracyjnymi oraz publicznego prawa gospodarczego i finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień prawno-podatkowych. Wykłada prawo gospodarcze, prawo finansowe, prawo podatkowe oraz podstawy teorii prawa.
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, zatrudniona na stanowisku adiunkta w Zakładzie Strategii Personalnych Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w problematyce międzynarodowego zarządzanie zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania różnorodnością (diversity management).
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. W pracy naukowej związana ze Szkoła Główną Handlową w Warszawie, kolejno jako: asystent w Katedrze Polityki Gospodarczej, w Katedrze Zarządzania w Gospodarce, a od 1997 r. adiunkt w Katedrze Ryzyka i Ubezpieczeń. Łącząc pracę naukową z praktyką pracowała w Ministerstwie Finansów (m.in. w obszarze martwych kont i polis szwajcarskich), a w SGH pełniła funkcję prodziekana Studium Magisterskiego (2008-2012 i 2016-2020).
Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Absolwent tej uczelni, a także Uniwersytetu Linkoping w Szwecji, programu Advanced Business Administration w ramach DISP w Kopenhadze, Francuskiego Instytutu Zarządzania (IFG) oraz Uniwersytetu w Genui.
Zastępca dyrektora w Centrum Współpracy Międzynarodowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i kierownik akademicki programu CEMS, absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego SGH. Stypendysta rządu kanadyjskiego oraz Fundacji Mellona (USA) – odbył staże naukowe w uniwersytetach Carleton (Ottawa), Calgary, University of British Columbia w Vancouver oraz Carlson School of Management w Uniwersytecie Minnesota.
Ma wieloletnie doświadczenie sprzedażowe, negocjacyjne, szkoleniowe i menedżerskie. Zajmował stanowiska sprzedażowe, kierownicze, dyrektorskie i trenerskie w amerykańskich firmach farmaceutycznych: MSD, BMS, Wyeth. Od 2007 roku we współpracy z amerykańskimi firmami szkoleniowymi Achieve Forum i Yucon Learning prowadzi projekty poprawy wyników operacyjnych firm, zarządzania strategicznego i zarządzania zespołami pracowników.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunkach Zarządzanie i marketing oraz Finanse i bankowość. Za swój sukces zawodowy uznaje rozwój lokalnej polskiej firmy outsourcingowej IT/telco oraz wprowadzenie na rynek polski Harvey Nash Technology - globalnej firmy w obszarze rekrutacji i kontraktingu. W czasie studiów doktoranckich na SGH prowadziła zajęcia na studiach drugiego stopnia i podyplomowych z zarządzania strategicznego, zarządzania operacyjnego oraz project management.
Opinie o studiach
Program Podyplomowych Studiów Akademia Menedżerska – Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą obfituje w omawianie case study i pozwala na poznanie perspektywy innych menedżerów, co przekłada się na rozszerzenie własnego patrzenia na biznes. Forma warsztatowa zajęć sprzyja wymianie doświadczeń i inicjuje ciekawe dyskusje. Gorąco polecam studia podyplomowe na SGH, uważam ten czas za bardzo efektywny.
Studia Podyplomowe Akademia Menedżerska - Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą, to naprawdę ciekawa oferta edukacyjna na najstarszej uczelni ekonomicznej w Polsce, jaką jest SGH. Studia te dają możliwość pogłębienia wiedzy z zakresu zarządzania i ekonomii, co jest przydatne w pracy menedżera. Zajęcia prowadzone są przez profesjonalistów, którzy oprócz tytułów naukowych i wiedzy teoretycznej posiadają ogromne doświadczenie praktyczne nabyte w wprowadzeniu własnych biznesów i pracy w zarządach dużych przedsiębiorstw. Nabyta wiedza i umiejętności pozwoliły mi na szybkie założenie własnej działalności gospodarczej. Szczególnie istotna jest sprawna organizacja zajęć, a także osoba Pani sekretarz studiów – Pani Katarzyny, która nawet w szare, ponure, zimowe sobotnie poranki witała nas z promiennym uśmiechem i profesjonalnie opracowaną fachową literaturą. Należy pamiętać, że nie samą nauką słuchacz żyje, dlatego ważna jest integracja i „wieczorne Polaków rozmowy” w najbardziej zielonej części Warszawy jaką jest Pole Mokotowskie.
Szczerze polecam Podyplomowe Studia Akademia Menedżerska – Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą. Wybierając kierunek, miałam bardzo konkretne oczekiwania: chciałam zdobyć praktyczną wiedzę z zarządzania, którą mogłabym wykorzystać w codziennej pracy. Wybór okazał się najlepszy z możliwych. Otrzymałam więcej niż mogłam się spodziewać. Kompendium wiedzy z kluczowych zagadnień przedstawione w sposób klarowny i zrozumiały. Każde zajęcia dawały mi mnóstwo inspiracji i gotowych pomysłów do wdrożenia. Dziękuję Wykładowcom i Organizatorom za przyjemną formułę zajęć. Rekomenduję każdemu, kto czuje potrzebę usystematyzowania wiedzy i chciałby rozwinąć swoje kompetencje biznesowe.
Studia te posiadają wszechstronny i kompleksowy program nauczania, adekwatny dla osób zajmujących stanowiska kierownicze w swoich firmach i chcących rozwijać swoje kompetencje. Studia dostarczają zarówno wiedzy teoretycznej, jak i praktycznej (z wykorzystaniem ćwiczeń i form interaktywnych) z zakresu zarządzania takimi obszarami jak np. finanse, marketing, HR, czy logistyka. Wiele godzin jest również poświęconych świadomemu budowaniu całościowej i długofalowej strategii firmy. Jestem bardzo zadowolony z odbycia tych studiów!
Wspaniałe studia, dobrze ułożony program, charyzmatyczni prowadzący, mnóstwo praktycznej wiedzy. Szczerze polecam. Te studia naprawdę poszerzają horyzonty!
Studia spełniły moje oczekiwania. Uczelnia i jej wykładowcy stanęli na wysokości zadania. Mam pewność, że duża pigułka wiedzy, jaka została mi zaaplikowana w czasie tych studiów, przyniesie oczekiwane rezultaty. Polecam wszystkim!
Studia menedżerskie w SGH są studiami bardzo interesującymi i poruszającymi ważne zagadnienia. Przedstawiają wszystkie ważne tematy w pigułce, wykorzystując przede wszystkim wiedzę praktyczną. Zgłębienie wiedzy w ramach każdego bloku to pięć lat studiów, stąd trzeba byłoby na to poświęcić 50 lat studiowania, a tu wszystko zamyka się w jednym roku. Polecam te studia!
Studia Podyplomowe Akademia Menedżerska - Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą, to naprawdę ciekawa oferta edukacyjna na najstarszej uczelni ekonomicznej w Polsce, jaką jest SGH. Studia te dają możliwość pogłębienia wiedzy z zakresu zarządzania i ekonomii, co jest przydatne w pracy menedżera. Zajęcia prowadzone są przez profesjonalistów, którzy oprócz tytułów naukowych i wiedzy teoretycznej posiadają ogromne doświadczenie praktyczne nabyte w wprowadzeniu własnych biznesów i pracy w zarządach dużych przedsiębiorstw. Nabyta wiedza i umiejętności pozwoliły mi na szybkie założenie własnej działalności gospodarczej. Szczególnie istotna jest sprawna organizacja zajęć, a także osoba Pani sekretarz studiów – Pani Katarzyny, która nawet w szare, ponure, zimowe sobotnie poranki witała nas z promiennym uśmiechem i profesjonalnie opracowaną fachową literaturą. Należy pamiętać, że nie samą nauką student żyje, dlatego ważna jest integracja i „wieczorne Polaków rozmowy” w najbardziej zielonej części Warszawy jaką jest Pole Mokotowskie.
Rekrutacja
Rekrutacja na 20. edycję zakończona.
Rekrutacja na kolejną 21. edycję rozpocznie się w marcu 2025 r.
Jest to rekrutacja otwarta, odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Systemie Studiów Podyplomowych SGH. Następnie wymagane jest opłacenie czesnego i dostarczenie kompletu dokumentów. Spełnienie tych warunków jest równoznaczne z przyjęciem na studia.
Czas trwania studiów: 2 semestry.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
umowa o warunkach odpłatności za studia,
Dokument- formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.
Nostryfikacja i uznanie dyplomu
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
- zaliczenie wszystkich jedenastu przedmiotów wyszczególnionych w programie studiów (nazwy przedmiotów odpowiadają nazwom bloków tematycznych),
- zdanie trzech egzaminów z następujących przedmiotów:
- marketing,
- zarządzanie finansami,
- zarządzanie strategiczne,
- przygotowanie i obrona pracy końcowej: biznesplan - praca projektowa.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia w SGH Studiów Podyplomowych Akademia Menedżerska – Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą, studiów w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości.
Opłaty
Opłata za całość studiów wynosi 7900 zł.
W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość dokonania wpłaty w dwóch ratach:
- I rata: 4400 zł (płatna przy zapisie),
- II rata: 3500 zł (płatna najpóźniej do 28 lutego 2025 r.).
W ramach opłaty SGH zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.
Kontakt
Sekretarz studiów
mgr Katarzyna Uljasz-Rawa
tel.: +48 885 835 351
e-mail: kasiara@sgh.waw.pl
Kierownik studiów
dr hab. Urszula Ornarowicz, prof. SGH
tel.: +48 502 202 975
e-mail: uornar@sgh.waw.pl
adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Katedra Teorii Zarządzania
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
SEKRETARIAT STUDIÓW
Instytut Infrastruktury, Transportu i Mobilności
ul. Madalińskiego 6/8, budynek M, pokój 314
02-513 Warszawa
tel.: +48 22 564 73 14
Organizator studiów
Kolegium Zarządzania i Finansów
Katedra Teorii Zarządzania
- Zajęcia w uczelni
- Spotkania odbywają się zwykle dwa razy w miesiącu, w soboty 9:00–18:00.
- Opłata za całość studiów: 7900 zł (możliwe raty).
dr hab. Urszula Ornarowicz, prof. SGH
tel.: +48 502 202 975
e-mail: uornar@sgh.waw.pl
mgr Katarzyna Uljasz-Rawa
tel.: +48 885 835 351
e-mail: kasiara@sgh.waw.pl
Programy MBA i studia podyplomowe